Canik Belediyesi'nden Aşure Günü'nde Vatandaşlara İkram

TAKİP ET

Canik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramıyla vatandaşları aynı sofrada buluşturdu. Gün boyu devam eden etkinlikte paylaşma, dayanışma ve birlik mesajları ön plana çıktı.

Belediyenin sosyal tesisleri Can Sofrası ve Can Kafe'de gerçekleştirilen aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Hazırlanan aşureler gün boyunca misafirlere ikram edilirken, etkinlikte Aşure Günü'nün manevi atmosferi hep birlikte yaşandı.

Paylaşma ve dayanışma vurgusu

Canik Belediyesi, sosyal tesislerin yanı sıra belediye hizmet binasına gelen vatandaşlara da aşure ikramında bulundu. Can Sofrası'nda özenle hazırlanan aşureler, ilçe sakinlerinden büyük beğeni aldı.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, bu tür organizasyonların birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü güçlendirdiğini belirterek, Canik Belediyesi'nin sosyal ve kültürel faaliyetlerinden memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Başkan Sandıkçı'dan Aşure Günü mesajı

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Aşure Günü'nün dayanışma, bereket ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini belirterek tüm vatandaşların Aşure Günü'nü kutladı.

Sandıkçı, bu anlamlı günün birlik ve beraberliğin güçlenmesine vesile olmasını temenni ederek, Canik Belediyesi'nin milli ve manevi değerleri yaşatan etkinliklerini sürdüreceğini ifade etti.