Canikli Öğrenciler Sağlık Teknolojileri Projeleriyle Göz Doldurdu

TAKİP ET

Canik Belediyesi tarafından gençlerin bilim ve teknoloji alanındaki üretkenliğini desteklemek amacıyla düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" Proje Yarışması'nın ödül töreni gerçekleştirildi. Yarışmada dereceye giren öğrenciler ödüllerini alırken, geliştirdikleri yenilikçi projeler de katılımcılardan büyük beğeni topladı.

Canik Belediyesi'nin "üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik" vizyonuyla hayata geçirdiği yarışmada öğrenciler; sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde kullanılabilecek yenilikçi teknolojiler üzerine hazırladıkları projeleri sergiledi. Proje stantlarını gezen ziyaretçiler, gençlerin ortaya koyduğu fikirleri ilgiyle inceledi.

Başkan Sandıkçı: "Gençlerimizi geleceğe hazırlıyoruz"

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerini önemsediklerini ve onların potansiyellerini ortaya çıkaracak projeleri desteklemeyi sürdürdüklerini belirtti.

Başkan Sandıkçı, "Canik'te gençlerimizi bilimin ve teknolojinin ışığında geleceğe hazırlıyoruz. Yarışmamız sayesinde öğrencilerimiz hem ekip çalışması deneyimi kazandı hem de sağlık alanındaki yenilikçi fikirlerini projelere dönüştürme fırsatı yakaladı. Eğitim döneminde olduğu gibi yaz tatilinde de gençlerimizi bilim, teknoloji ve inovasyon odaklı etkinliklerle buluşturmaya devam edeceğiz. Yarışmaya katılarak emek veren ve başarılı projeler ortaya koyan tüm öğrencilerimizi kutluyorum." dedi.

Ödül törenine yoğun katılım

Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen yarışmanın ödül töreni Canik Macera Parkı'nda gerçekleştirildi.

Programa Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile kamu kurumlarının temsilcileri, öğrenciler, aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.