Canik Belediyesi'nin "üreten ve yeteneklerini keşfeden gençlik" vizyonuyla hayata geçirdiği yarışmada öğrenciler; sağlıkta dijital dönüşüm, yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibi ve tedavi süreçlerinde kullanılabilecek yenilikçi teknolojiler üzerine hazırladıkları projeleri sergiledi. Proje stantlarını gezen ziyaretçiler, gençlerin ortaya koyduğu fikirleri ilgiyle inceledi.


Başkan Sandıkçı: "Gençlerimizi geleceğe hazırlıyoruz"
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerini önemsediklerini ve onların potansiyellerini ortaya çıkaracak projeleri desteklemeyi sürdürdüklerini belirtti.Başkan Sandıkçı, "Canik'te gençlerimizi bilimin ve teknolojinin ışığında geleceğe hazırlıyoruz. Yarışmamız sayesinde öğrencilerimiz hem ekip çalışması deneyimi kazandı hem de sağlık alanındaki yenilikçi fikirlerini projelere dönüştürme fırsatı yakaladı. Eğitim döneminde olduğu gibi yaz tatilinde de gençlerimizi bilim, teknoloji ve inovasyon odaklı etkinliklerle buluşturmaya devam edeceğiz. Yarışmaya katılarak emek veren ve başarılı projeler ortaya koyan tüm öğrencilerimizi kutluyorum." dedi.





